.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Thursday, June 10, 2010

.::Fifa Worldcup 2010::.



Kepada peminat-peminat bola sepak pasti teruja dengan kehadiran Fifa World Cup 2010 yang akan berlangsung pada hari Jumaat (waktu Malaysia) dengan perlawanan pertama antara tuan rumah bertemu dengan Maxico....
Aku juga turut teruja juga walaupun aku ni bukan kaki bola (maknenye kaki bangku, bkn kaki botol)...
so...aku nk share lah sumtim yang aku aku rase betul2 berguna kepada peminat2 bola nih dimana aku ade satu software untuk merekod skor bola yang dilakukan. Kebiasaannya ramai orang akan membeli majalah2 bola seperti wisel atau seangkatan dengannya untuk mengambil jadual perlawanan ditengah2 majalah tersebut, lepas tu tampal kat dinding, bila abes 2 perlawanan kene tulis the bila sampai semi final, kene tulis lagi siap ngan name pasukan lagi, itu cara lama punya maaa....
ni aku nk share 1 software yang xpayah tulis2 dah, taip j, kan skrang nih zaman IT...
fungsinya sama saja dengan yang lama, tp yang cara je yang berlainan, xpayah tulis n xpayah kira, masukkan berapa skor, terus die akan kira n akan kick in dalam data sehingga final...
aku pun malas da nk taip nih...pandai2 lah explore neh...
korang copy link ni deh...aku xbrape nk pandai lagi men2 blog nih...

http://www.mediafire.com/?uzbymgmzyt0

No comments:

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

.::Kelab Blog Walking::.