.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Wednesday, June 23, 2010

Microsoft Office Project Tutorial

Kepada mmber2ku yang belajar under civil enginering especially BUILDING DEPARTMENT or seangkatan dengannye, ari ni dan seterusnya aku nk kongsi sesutu yang amat bermakne iaitu Software Microsoft Project...

tetapi harus diingat, bkn sofwarenye, cz sofwarenye kalo search mmg kompem dapat, kalo xdekat internet, kat kedai bleh cari or di syarikat2 kontraktor yg terpilih, p ape yang aku nk kongsi ngan korang adalah....

Microsoft Project 2003 Tutorial....

ala...same la cam Auto-Cad ngan Adobe Photoshop yang ade tutorial....
kalo amik kelas yang Auto-Cad under CIDB murah j, kalo Adobe Photoshop pun murah gak, p yang Microsoft Project ni mau xpegi RM5,000...mahal tuh...bleh beli muto yamaha lagenda 115zr yang baru tuh...
kalo ditanya psl cjil, korang pandai2 la ekk, tu aku xjamin...kalo korang pandai buat nde nih, aku jamin korang mybe dapat pangkat Project Manager kat sesetengah privet company...

so...ape lagi korang tengok. sedut lah gune link HOTFILE nih, walaupun cerewet, p nk buat camne, ni j care ade, aku da upload try gune MEDIAFIRE, p xleh cz mybe file besar kot, ntah, aku xtry explore lagi...

http://hotfile.com/dl/49991830/725d93c/Microsoft_Project_Tutorial_upload_by_amirbulat.rar.html



copy link diatas n paste kat Internet Explorer bagi yang lame, Mozilla Firefox bagi yang pertengahan, then Google Chrome bagi yang advance sket...

p/s: aku xtry lagi nde nih cz aku xde mood nk bace bahase penjajah ni, kalo sape2 da cuba, kalo bleh komen sket kat aku melalui email amir_bulat@yahoo.com ekk, jgn malu jgn segan.....

selamat ENJOY...

No comments:

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

.::Kelab Blog Walking::.