.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Thursday, December 2, 2010

Uji Kualiti Keyboard Yang Korang Pakai

amirbulat

Salam...semua laptop mempunyai keyboard. Bayangkan ape yang akan terjadi sekiranya laptop yang korang beli xde keyboard???alamatnye kene beli keyboard desktop la..haha...


Tapi, korang tahu x bahawa keyboard yang korang pakai tu ade masalah???
Masalah dari segi apa, itu yang kita kene cuba...

Cara untuk mengetahui bahawa keuboard anda berfungsi ataw tak, macam ni je...

1) Bukak Microsoft Office or Notepad or pape saje lah yang boleh korang taip-taip.

2) Letakkan kedua-dua jari adik pada butang "shift" pada kedua-dua butang "shift" yang ada dibahagian kanan dan kiri.

3) Lepas itu korang cuba taip A-Z....ape yang korang dapat????

ni yang aku punya keyboard
"ABCEFIJKLNOPQRTUVWXYZ"

adooiiii...ape dah jadi kat keyboard aku nih???ade sape2 hack aku punye keyboard ke????
yang korang plak camne???ade rosak x yang cam aku???
kalo jadi cam aku gak, alamatnye.....
lu pk lah sendiri...haha....

.::SELAMAT MENCUBA::.

No comments:

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

There was an error in this gadget

.::Kelab Blog Walking::.