.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Tuesday, November 23, 2010

Internet Download Manager 5.18

Yes!!!....
aku tahu dunia makin hari makin laju dengan pelbagai teknologi yang kita sedari akan kehadirannya, tetapi apa guna kalau dunia saja yang maju kalau kita masih di takuk yang lama..kan..kan..kan..
apa guna kalau kita ikut perkembangan semasa sedangkan kalau yang lama kita tidak mendalami sepenuhnya...erm...

hari ini aku nk share sumtim yang agak lame jgk lah aku rase, tapi aku still pakai lagi sehingga hari ini sebab memang benda ni berguna pada aku untuk menyedut pape yang bleh disedut....xkira la gambar ke, video dari youtube or facebook or sumting else, lagu dari mane2 semak pun, aku mmg suka pakai sopwer nih...kalo korang nk taw...

jeng...
jeng...
jeng...

INTERNET DOWNLOAD MANAGER v5.18
internet download manager

walaupun skarang nih da ade version 5.19 or yang paling latest 6.01beta, p aku still pkai yang 5.18, bkn xnak donlod, da mmg donlod da, p mls nk tukar..hehe...

download

korang just download je, then dalam folder tuh da ade instruction, kalo nk tutorial lain hari aku buatkan cz aku ngah bz menhandlekan sesuatu nih...haha...

*disyorkan anda menutup antivirus anda sebelum mendownload software ini especially bagi pengguna Avira Antivirus...tq...

No comments:

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

.::Kelab Blog Walking::.