.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Sunday, August 7, 2011

.::Mane Khairul Fahmi::.

khairul fahmi che mat raja gopal amirbulat bulat
Assalamualaikum...satu hari aku pusing dalam internet even aku tahu bahawasanya kalo lame2 ngadap tenet neh akan menambahkan keboringan dalam idop aku, sedang2 aku meninjau2 serta fb walking, tetiba2 aku ternampak 1 gambar neh...ptt la Malaysia VS Singapore aritu Malaysia kalah...

!!!Klik Disini Jikalau Nak Tahu!!!

sebab Khairul Fahmi Che Mat pegi settlekan hal pertunangan die ngan tunang die (name ape ntah, runcing2 gitu)...Raja Gopal yang amik alih tempat Khairul Fahmi...hehe (>.<)
aku xtaw sape yang edit gambar neh...tapi aku suke sbb ade RAJA GOPAL...hahahaha~!!!

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

.::Kelab Blog Walking::.