.::Followers::.

amirbulat

.::SeMaKin Byk kTe taHu,semakIn Kte tahu yg kTe nIE BYK D0p tahu...huhu.."MaNe AkU Tau!!!!!::.

.::Advetize::.

Tuesday, August 16, 2011

.::~Salwarela-Bukan Sekadar Cerita~::.

salwarela sofbry video law contract law construction law amirbulat free consent
Assalamualaikum....haishh~!!!boring la malam2 hari macam neh...xde pape na buat, tenet pon lembab, nak blogwalking pon rase malas sbb tenet lemban nak mampus, nak bukak blig sendiri pon rase nak lempang je laptop neh(even bukan salah laptop) hehe~!!!

aku xde pape yang gempak nak share malam neh (macam la slame neh share aku gempak giler bab)...tapi malam neh aku just nak tunjukkan kat korang2 video esemen yang kitorang (Amir, Sofbry, Hashila, Hafizah, Priscilia,"sepertimana gambar background belog aku neh) buat...ni esemen untuk subjet law (asal subjek law kene buat video???)...ini kerana law neh satu subjek yang bosan, boring, jemu dsbnye....

so my lecturer Miss Siti Suhaidah Sahab (cik lagi tuh, sape nak contact number die, bleh PM aku, hehe) nak bagi sume anak-anak didik nye ingat, jadi die pon soh la kitorang buat video ttg tajuk yang diberi...so group kitorang kene buat tajuk pasal "Free Consent" (kalo nak tahu maksud "Free Consent", tanye pakcik google, aku da xnak ingat dah)..

so tanpa membuang mase, meh aku nak tunjukkan Salwarela yang kitorang buat...

Citer neh kitorang cover hampir 5 state kat Malaysia [Putrajaya, Melaka, Selangor (Shah Alam), Johor dan Negeri Sembilan].

Kisahnye...(da malas nak taip, korang play je laa video kat bawah neh)...

">

">

">

">

">

">

">

No comments:

.:::::.

My Great Web page

LinkWithin

.::Tekan2::.

.::Mister Linky's Magical::.

.::Kelab Blog Walking::.